Sudi-sudilah klik kat sini

Isnin, Mac 02, 2009

Tahniah Kelab DSK

Pada 28 Februari 2009 bertempat di Mini Auditorium, Dewan Wawasan Jitra, telah berlangsung seminar bertajuk "Wadah Kecemerlangan Kesetiausahaan" yang telah dijayakan oleh kelab DSK Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin. Merka ni semuanya studen DSK PTSS.

Majlis besar begini kalau kita buat sorang-sorang sure tak berjaya punya, kerjasama amatlah penting, sebab itulah semua dilibatkan. Mungkin DSK 4 yang menjadi peneraju utama, tapi DSK2 pun ada menjalankan tugas mereka juga begitu juga dengan DSK1. Jadi tahniah diucapkan kepada mereka semua. Semoga pengalaman yang diperolehi akan dapat digunakan untuk menghadapi dunia pekerjaan yang penuh mencabar nanti.

Seperti mana yang pernah di perkatakan, semester ini adalah untuk mencari pengalaman sebanyak mungkin, jadi semester ini bukanlah untuk bersenang lenang (untuk DSK4) kalau boleh jangan balik kampung setiap minggu, isikan hari sabtu dengan aktiviti.

Semoga berjaya.

1 ulasan:

Misz Nuriz berkata...

Em,betul tu En Taher..kerjasama tu penting...memang banyak la pengalaman yg ditimba..mudah-mudahan pengalaman nie dpt diguna sebaik mungkin time keje nanti..Insyaallah